Monday, November 25, 2013

A fun 5:30 on the donut

Sunday, 11/25--

I went to the Y instead of hitting the road for a 40-41minute run.  Quite honestly, I did't feel like running in the 25-degree temperature.  Following up on what I did a week or so ago, I again varied what was my usual Y workout of mile/lift:

faster mile on donut track, 3:00 upper body lift/1 min stretching,
slower mile on treadmill, 3:00 upper body lift/1 min stretching,
faster mile on track, 3:00 upper body lift/1 min stretching,
slower mile on tread, 3:00 upper body lift/1 min stretching,
faster mile on track, 3:00 upper body lift/1 min stretching

Times:
5:55 donut track
6:50 treadmill
5:50 donut track
6:40 treadmill
5:30 donut track (fun)

I had planned to do 6M but I needed to get back home.

I have a squash lesson tonight (Monday).  I may take it a little easier on Tuesday and take off on Wednesday.  We'll see.   Turkey Trot on Thursday.  Hmm.

No comments:

Post a Comment